۱۳۸۸ آذر ۲۶, پنجشنبه

دوستی های سایبری

از وقتی تینکپد (لپتاپم:دی) اومده سعی کردم با دوستام دوباره بیشتر رابطه سایبری برقرار کنم. کلا تو وب هم بیشتر میگردم. ولی نهایتا حس خوبی نمیده وقتی زمان به نسبت زیادی پشت این صفحه میگذرونم درواقع این کارها به تقویت روحیه آدم خیلی کمک نمیکنه. یعنی اون گمشده هه اینجا هم نیست. این فضای سایبر فاصله اش با واقعیت زیاده و تنها چیزی که به آدم نمیده آرامشه. حس میکنم چشم دوختن به این صفحه دشمن خانواده هاس. در حالیکه میتونی احساست رو با این چشمهایی که تو سایبر میگرده نثار یک موجود زنده کنی که قطعا آرامش و شادی بیشتری بهت میرسه تا اینکه بخوای تو دنیای سایبر دنبال یه دوست خیلی قدیمی بگردی و خبری ازش بگیری.
این اسکایپ کلی کمک میکنه که حس فاصله ی زیاد تقلیل پیدا کنه ولی حس شادیش خیلی کوتاهه. بازم همون صحبت کوتاه خیلی خوبه ولی تا رسیدن به شادی ا ی که در حضور یک دوست بدست میاد خیلی فاصله داره. چقدر دلم تنگ شده برای گپ و گفتهای طولانی خوابگاه انگار هیچ وقت زمان تمام نمیشد. ولی من خیلی دیر فهمیدم که در آن گفت و شنودها لذت و شادی خاصی هست که تکرار شدنی نیست. سنی که گذشته، فرصتی که رفته و... یاد آن خامی شیرینی بخیر که تلخی ها را نامحسوس میکرد. یاد آن بچگی ها و بچه بازی ها بخیر. کاش میشد هنوز حس بچگی رو برای مدتی طولانی میتوانستم بگیرم احساس بزرگی نکنم، احساس بدهکاری و وظیفه ای نانوشته به n نفر از آدمهای دور و برم.

گریزی نیست از آنچه خدا میخواهد ولی چه جوابی به درخواستهای ناتمامی که بنده هایش از او دارند؟

سارا

۵ نظر:

ناشناس گفت...

Aaffarin Sara Khanoom. Besiar Khoob Nehtid. Besiar Haqiqi Neveshtid. Aaffarin Be Shoma Khanoom. in matn ro Cheaqadr Zolaal, Raast, Del Neshin va Kheili Khoob Neveshtid.

Aafarin

ناشناس گفت...

Aali

ناشناس گفت...

اون گمشده هه اینجا هم نیست

Be Khosoos in bar kharmane jaanam atashi zad... Raast Migid. be hamsaram, bidar shodand, migam choono chonaan neveshtid

باد گفت...

این چیزی که خدا میخواد چیه که گریزی ازش نیست؟؟ سخت گرفتن، جدی گرفتن؟؟ توی روتین زندگی افتادن؟ ازدواج کردن و همسر شدن؟ مادر شدن؟ کار کردن؟ چی؟

مهدی گفت...

گریزی نیست از آنچه خدا میخواهد وقتی من با خودم درگیرم و می پندارم که شرایطی که بر من عارض شده سخت است و توانی در خود نمی بینم که یا تغییرش دهم یا لذتی که در آن شرایط نهفته است را دریابم.