۱۳۸۶ اسفند ۱, چهارشنبه

عذرخواهی
حسب اتفاق امروز اول اسفند 86 ساعت حوالی 10 به یک برنامه رادیویی شبکه جوان گوش میکردم در مورد ای تی. یک مجری خانم و یک کارشناس بودند و کارشناس اخباری رو میگفت. در انتهای برنامه به یکی از اساتید معظم دانشگاه زنگ زدن آقای دکتر ق. و سوال کردند آقای دکتر نظر شما در مورد دستگاه های ای تی ام بانک و آی تی چی هست. جملات آقای دکتر ق. اینا بودند:" در باب آی تی و دستگاه های ای تی ام خیلی میشه گسترده بحث و بررسی کرد- آی تی هم که در رشد اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی .. خیلی مهم هست. ولی بحث خیلی مهمتر بحث امنیت هست! هکرها و دزدان اینترنت در کمین هستند، ما باید آموزش بدهیم تا بتوانیم از آی تی در کشور استفاده کنیم ..." اینها عمده صحبتهای آقای دکتر ق. استاد محترم دانشگاه بودند. من به عنوان یک کارشناس، مهندس، تحصیل کرده در این حوزه از همه عذرخواهی میکنم.

مهدی

۱ نظر:

ناشناس گفت...

نوروز مبارک آقا رضا بر بابا دکتر عمو مهدی و مامان سارا هم دو صد بار نوروز خجسته مبارک باد! سال گذشته یکی از بهترین و بهترین سالهای زندگیم بود تنها به مهربانی و دست گیری ِ یزدان پاک.بر نام پرودگار عالی جلال باد و ستایشم نثار ملکوت بلنـــــــــــــــــــــــد و قدوس او... همه اونچه شد رو در آفلاین مستمر برات نوشتم اما بدون من از همین امروز مثل اولیور تویست در اون نوانخانه کاسه رو به دست گرفتم به درگاهش رفتم و با ایمان دستم رو دراز کردم و بهش گفتم که ازش "بیشتر میخوام!" او دست دراز شده به سوش رو رد نمیکنه رضا! دست کم دست رضا-ها نه چون

...رضا"ئی نیست جز "رضا"ی او"

آمین