۱۳۸۴ بهمن ۳, دوشنبه

سلام
امروز روز یازدهم تولد رضاست و من کلی با خودم کلنجار رفتم تا ازش دل کندم و میل چک میکنم. خیلی حس قشنگیه، داشتن یه موجود ناز و مامانی که فعلا مال خود خودته و کمی هم برام باورکردنی نیست. هفته ی اول همش با خودم درگیری داشتم و باورم نمیشد این موجود همونیه که تو شکمم بود. ولی الان اوضاع بهتر شده و دارم رفتارهاش رو یاد میگیرم. حرکاتش مخصوصا توی خواب مثل اینه که یه مشت رفتار و حرکات و احساساتی که باید در طول زندگی از خودش نشون بده رو دارن بش یاد میدن و اون هم داره تو دهنش اینا رو کلاستربندی میکنه.
از تبریکات همتون ممنونم. ایشالا همتون مزه این احساسات رو بچشید و کیف کنید.

۱۰ نظر:

ناشناس گفت...

Words fall short to express how overjoyed I am for your wonderful family having a new little lovely baby; How thankful I am to my lord that both you and the baby are fine and please accept my best wishes for you, agha mehdi and dear little Agha Reza :)

God bless and take care of all three of you!

Amen and Amen and Amen...

YOOOOHOOOO,
Reza

ناشناس گفت...

ُbe salaamati ishaalaa.
haalaa kamkam ke bozorgtar mishe va mibini ke harkataa va aadathaash cheghadr mesle khodete fekr mikoni in toee tooye ye badane dige, ehsaas mikoni az aval behet forsate zendegi daadan.
moraaghebe khodet baash.

masoomeh گفت...

سلام سارا جون. خیلی بازم بهت تبریک میگم ایشالا که فرزند صالح و سالمی بشه و از نیکوکاری‌اش بهره‌مند شوید (از امام علی). بعدشم خطاب به زهرا خانم: بابا این چیزا رو نگفته بودی خیلی شاعرانه بود و باحال

ناشناس گفت...

خیلی خیلی مبارکه سارا! فکر کنم مامان‌شدن بهت میاد. خیلی دلم می‌خواد ببینمت. هم تو و هم رضا کوچولوت رو

avisa گفت...

سلام سارا جون، خوبي، رضاي نازنين خوبه؟ من همون صفا صداش مي‌کنم، چون بيشتر دوست دارم، ني‌ني مينا هم به دنيا اومد، اسمش رو گرفتن پينار به معني چشمه، خيلي بچه خوردنييه، آنقدر که فکرش رو کن، کلي دلگيري‌هاي من از مينا را از يادم برده و هر روز ميرم به ني‌ني سر ميزنم

ناشناس گفت...

salaam Sara jaan!
haalet khoobe? baabaa tabrik, hezaar taa :)
kheyli khoshaal shodam.
raasti man Nazila hastam, yaadete? hamkelaasit ;)

ناشناس گفت...

salaam, cheshmetoon rooshan! omidvaaram kheili kheili mobaarak baashe :-)

in mo'amma ro ham hal konin: "fekr konam manzooret zaal boode vali daal zadi"

mrs

ناشناس گفت...

آقا رضا
هزاران درود بر تو مرد بزرگ

من نامه طولانی تری میخوام برای شما بنویسم اما این رو http://crass.on.ru/flash/bbird.html امروز بعد از ظهر علی آقا برام فرستادند و بی اختیار یاد شما افتادم. دوست دارم وقتی می بینی بخندی و آرزو میکنم "این" اولین نامه ای باشه که هرگز از کسی دریافت کردی. آقا رضا! چون با حساب من، تولد شما با تعجب، تنها یک هفته با من فاصله داره و در کتب کهن و روایات دور هـم هست که " کَیفَ رضا بلِقاءرضا" (رضا چـو رضا بیند خوشش آید) با شما احساس نزدیکی و همبستگی خاصی می کنم . امیدوارم نامه بعدی من در اردیبهشت ماه که "راهبرد رضا کوچولو در این دنیای زیبا: فرصتها و چالشها"ست، بتونی با هر سختی بخونی و برای روز و روزگاران بهتر نگهش داری


!بدرود دوست من
رضا

ناشناس گفت...

salam dooste khoobam, manam tabrik migam, shad bashin, khoda baratoon hefzesh kone, be roozam, mamnoon ke miai,

ناشناس گفت...

سارا جون سلام. امیدوارم شما و آقاتون و رضا کوچولو خوب باشن. وقت کردی یک چند کلمه اینجا بنویس. عکسای جدید بذار.
موفق باشی